کیفیت در ساخت و ساز مسکن

کیفیت در ساخت و ساز مسکن
کیفیت در ساخت و ساز مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، با توجه به هزینه های سنگین تامین مصالح ساختمانی بویژه آهن آلات و دیگر عناصر موثر در ساخت مسکن بسیاری از خریداران از خرید منصرف شده اند.

اگرچه بازار آهن در طی دوماه گذشته نوسان زیادی به خود ندیده است و تقریبا ثابت بوده، باز هم فضای اعتماد برای سازندگان و خریداران در شرایط کنونی وجود ندارد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، با توجه به هزینه های سنگین تامین مصالح ساختمانی بویژه آهن آلات و دیگر عناصر موثر در ساخت مسکن بسیاری از خریداران از خرید منصرف شده اند.

اگرچه بازار آهندر طی دوماه گذشته نوسان زیادی به خود ندیده است و تقریبا ثابت بوده، باز هم فضای اعتماد برای سازندگان و خریداران در شرایط کنونی وجود ندارد.

همان طور که مشخص است انبوه‌سازی، کاری حرفه‌ای و علمی است و اگر بخواهیم در این شاهد رونق باشیم باید از علوم روز و دانش ضمنی بهره‌مند شویم.تا بتوانیم در کنار این عدم اطمینان، ساختمان های با کیفیت بالاتری را تحویل متقاضیان مسکن بدهیم.

با وجود تحریم ها و تنگناهای اقتصادی اگر فعالان اقتصادی به جای کسب سود بیشتر به این می اندیشیدند که: ساخت و ساز به خصوص انبوسازی را برپایه علوم و فنون روز بسازند واز مبانی اقتصادی و دانش مارکتینگ و برندینگ نیز در کار خود استفاده کنند ویک شبکه ارزش در حوزه ساخت و ساز ایجاد کنند تا با صنعتی‌سازی و تولید بیشتر در زمان کمتر و روی آوری به طرح‌های سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و مصرف انرژی کمتر در ساختمان بتوانند مشتریان را از کاهش هزینه‌ها و افزایش عمر ساختمان بهره‌مند سازند، شاید باز این گرانی ها تا حدی قابل پذیرش تر می بود.

با توجه به ساخت و سازهای فعلی در کلان شهر ها که اغلب کیفیت کافی را ندارند و بر پایه و اصول درستی ساخته نمی شوند شاید به توان با حمایت دولت از بخش مسکن با کاهش قیمت زمین و کاهش عوارض دولتی دریافتی از طرح‌های انبوه‌سازی و حل هزینه‌های سنگین بیمه کارگری به توان به آینده بازار مسکن امیدوار بود.

شما می توانید به منظور اطلاع از آخرین وضعیت بازار آهن، بازار فولاد و بازار مسکن به اتاق خبر سایت آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)