سایت های عرضه کننده آهن آلات 

خرید آنلاین آهن آلات صنعتی و ساختمانی
سایت های عرضه کننده آهن آلات 

آهن پرایس: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر و تغییر روش خرید از سنتی به مدرن میتوان ادعا کرد که پروسه خرید آهن آلات نسبت به گذشته دستخوش تغییراتی شده است که این تغییرات به منظور سهولت...

آهن پرایس: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر و تغییر روش خرید از سنتی به مدرن میتوان ادعا کرد که پروسه خرید آهن آلات نسبت به گذشته دستخوش تغییراتی شده است که این تغییرات به منظور سهولت خرید برای شما عزیزان است. تغییر بازار سنتی آهن به بازار مدرن و امکان خرید اینترنتی این امکان را فراهم میکند تا بدون مراجعه حضوری به بازار آهن و فقط از طریق چند کلیک و ارتباط با کارشناس خود در مجموعه آهن پرایس بتوانید در سریعترین زمان بهترین کیفیت و بهترین قیمت را از ما استعلام کنید. 

مراحل خرید آهن آلات 

شناخت نوع آهن آلات مورد نیاز: برای داشتن یک خرید مطمئن باید از نوع مقطع مورد نیاز و جزییات سایز و ابعاد آن اطلاع داشته باشید آگاهی از این جزییات قطعا سبب سهولت در خرید شما خواهد شد. به طور کلی میتوان گفت که آهن آلات به چند دسته تیرآهن، میلگرد، ورق، نبشی، ناودانی و لوله تقسیم میشوند. پس اطلاع از ویژگی‌ها و استانداردهای ساخت آهن آلات قطعا سبب میشود که تجربه خوبی از خریدتان کسب کنید.

استفاده از مشاوران مجرب: سایت‌های بسیاری در زمینه خرید و فروش آهن آلات فعالیت دارند. در صورت نیاز به کسب مشاوره میتوانید با کارشناسان این مجموعه ها در تماس باشید و سوالات خود را مطرح نموده تا بتوانید با دید بازتری اقدام به خرید انواع آهن الات کنید. 

استعلام قیمت از طریق وب سایت ها : پس از مشخص شدن لیست خرید و آگاهی از جزییات آن میتوانید قیمت آهن آلات کارخانه های مختلف تولید کننده مقاطع فلزی را در سایت‌های معتبر چک کنید. تفاوت قیمت موجود در بین کارخانه های مختلف به دلیل کیفیت متفاوت این محصولات است. پیشنهاد ما به شما، مراجعه به سایت های معتبر در وب است. میتوانید از طریق این سایتها قیمت آنلاین میلگرد و سایر آهن آلات را بررسی کرده و با مقایسه قیمت‌های محصولات برندهای مختلف، خرید خود را انجام دهید.

شرکت های بازرگانی معتبر: شرکت های متنوعی در زمینه تامین آهن آلات وجود دارد. این شرکت ها با به دست آوردن سهم بزرگی از بازار فولاد ایران مشتریان بیشماری دارند. آهن پرایس به عنوان یکی از تامین کنندگان آهن آلات صنعتی و ساختمانی با سابقه 50 ساله در این بازار فعال است و قیمت اکثر مقاطع فلزی از قبیل انواع میلگرد، انواع تیرآهن، نبشی، ناودانی و لوله و ... را به صورت روزانه در سایت خود قرار میدهد. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان مجرب ما در زمینه فروش انواع مقاطع اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید. 

خرید آنلاین را با آهن پرایس تجربه نمایید

مراحل خرید از آهن پرایس

تماس با کارشناسان ما در مجموعه آهن پرایس، ارائه مشخصات و صورت سفارش خود و سپس دریافت پیش فاکتور. در این پیش فاکتور نام مقطع مورد نیاز، جنس آن، تعداد و نهایتا قیمت روز و جزییات خرید از مجموعه ما ذکر شده، پس از تایید از جانب خریدار ثبت سفارش انجام شده و ارسال بار صورت میگیرد.

خرید مستقیم از کارخانه: برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه، در سایت کارخانه مد نظر قسمت فروش محصولات را انتخاب کرده و با واحد فروش آن کارخانه تماس حاصل نمایید. به این نکته دقت نمایید که برای خرید از کارخانه یک میزان حداقل وجود دارد و برای خرید در تناژهای پایین نمیتوان از کارخانه استعلام قیمت گرفت. در صورت داشتن نمایندگی در شهرهای دیگر میتوانید به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید و خرید با تناژ بالای خود را به ثبت برسانید. 

روش آخر برای خرید آهن آلات: نهایتا اگر خرید آهن آلات شما به صورت جزئی و در تناژ پایین است میتوانید برای تامین آن به فروشگاه ها و آهن فروشی های خرد در بازار آهن مراجعه نمایید و به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. 

در ادامه می توانید این مقاله را نیز مطالعه نمایید: عوامل موثر بر قیمت آهن آلات 

نکات مهم در زمینه خرید آهن آلات 

1 – به شما پیشنهاد میکنیم که اگر مصرف کننده آهن آلات هستید مقالات و دانش نامه ‌های تخصصی ما را در سایت مطالعه نمایید. در این مقالات سعی کردیم تا اطلاعات تخصصی در مورد هر محصول را در دسترس شما قرار دهیم تا پس از مطالعه این مقالات بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید. 

2 – تایید نهایی از مهندس مشاور پروژه خود بگیرید. مهندس مشاور نیز میتوانید اطلاعات مفید و جامعی در زمینه نوع آهن مصرفی و سایز و تناژ در اختیار شما قرار دهد. 

3 – تعیین تناژ دقیق بار سبب افزایش دقت شما در حین خرید میشود. لذا با عدم پرداخت هزینه اضافی میتوانید مقدار اهن مورد نیاز خود را خریداری کرده.

4 – تماس با کارشناسان که اطلاعات جامع و کاملی در زمینه خرید انواع مقاطع فلزی در اختیار شما قرا میدهند. 

5 – ارتباط تلفنی با کارشناسان جهت تایید تناژ، برند درخواستی و زمان ارسال بار و محل تخلیه آن، حتما از این موارد ذکر شده قبل از ارسال بار اطمینان حاصل نمایید. 

6 – بار خود را از قبل تخلیه چک نمایید تا با پیش فاکتور دریافتی مطابقت داشته باشد و گواهینامه های لازم بر روی آن ها درج شده باشد. ضمنا یادآور میشود که کلیه بارهای ارسالی از آهن پرایس توسط کارشناسان کنترل کیفی این مجوعه چک میشوند و دارای تاییدیه کننترل کیفیت هستند. 

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 2 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (10)

  • علی
    علی 1401/03/05 - 12:38 پاسخ

    ممنون برای خرید آهن آلات مفید بود

  • نوری
    نوری1401/03/05 - 12:22 پاسخ

    قیمت ورق استیل 316 چند

  • طالبی
    طالبی1401/03/05 - 12:10 پاسخ

    سلام ناودانی ایرانی هم وزن اروپا کدوم کارخونه میزنه؟

  • مرادی
    مرادی1401/03/05 - 11:58 پاسخ

    حداقا تناژ قابل خرید از کارخونه چقدر هست؟

  • سمیعی
    سمیعی1401/03/05 - 11:56 پاسخ

    ناودانی وزن اروپایی دقیقا همان کیفیت بیرون از کشور رو داره ؟

  • سیفی
    سیفی1401/03/05 - 11:47 پاسخ

    قیمت میلگرد میانه امروز چند ؟

  • بصیری
    بصیری1401/03/05 - 11:42 پاسخ

    قیمت ورق استیل باتوجه به نرخ ارز تعیین میشه

  • مهدیان
    مهدیان1401/03/05 - 11:41 پاسخ

    قیمت میلگرد صادراتی رو دارید؟

  • میرزایی
    میرزایی1401/03/05 - 11:38 پاسخ

    قطعا بهترین و سریع ترین روش برای خرید مطمین آهن آلاتف خرید از آهن پرایس هست

  • علی بخشی
    علی بخشی1401/03/05 - 11:37 پاسخ

    سلام قیمت ناودانی در چند روز اخیر کاهشی بوده آیا ؟و چقدر باید خرید کنیم ازکارخانه برای ما مستقیم تهیه کنید