نوسانات قیمت ورق و نرخ ارز

نوسانات قیمت ورق و نرخ ارز
نوسانات قیمت ورق و نرخ ارز

بنا بر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار فولاد، در روز گذشته بازار یک روز شلوغ فولادی را تجربه کرد که در آن از شمش، میلگرد، تیر آهن و.... شرکت‌ های فولادی و حتی در یک اقدام غیر منتظره فولادی شاهد...

بنا بر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار فولاد، در روز گذشته بازار یک روز شلوغ فولادی را تجربه کرد که در آن از شمش، میلگرد، تیر آهن و.... شرکت‌ های فولادی و حتی در یک اقدام غیر منتظره فولادی شاهد عرضه و معامله ورق 1.8 دو عرض فولاد مبارکه بودیم. قیمت تمام شده این ورق بعد از محاسبه ارزش افزوده، بدون محاسبه دیگر اضافات مرز 6000 تومان را رد کرد که در نوع خود معامله شگفت انگیزی بود.

تلاش برای بالا بردن قیمت دیگر ضخامت ها در بازار چشمگیر بود و البته تا حدودی ناکام. این تلاش از چهارشنبه گذشته برای ضخیم بار سیاه  استارت خورده بود. هم چنین در بازار محصولات سیاه نازک شاهد افزایش 100 تا 250 تومانی بوده ایم. ورق 2 میل با عرض1250 با قیمت 5900 و ورق های ضخیم 8 تا 15 در بازار اصفهان در محدوده 5800 اعلام شدند . ورق روغنی نیز با توجه به عدم وجود  و یا نیاز در بازار شاهد سیر افزایشی بود ه است و میل به رسیدن به پایه 7000تومان را نیز بروز می دهد. در دیگر اخبار منتشر شده  معاملات ضخامت های نرمال بازار از 6700 تا 6950 گزارش شده است. در روز های دوشنبه و سه شنبه  هفته اخیر هم وضعیت بازار متعادل تر از گذشته  بوده  و آخرین شنیده ها از حوزه قوطی پروفیل بر مبنای محصول مبتنی بر ورق بدون تغییر اعلام شده است.

البته نسبت به روزهای  پیش از آن، حجم تخفیفات بیشتری به خریداران داده می شد. قیمت پروفیل 2 میل از 6150 تا 6250 تومان و قیمت پروفیل 2.5 میل از 6000 تا 6200 تومان اعلام می گردید. در روزهای گذشته ثباتی مشخص در بازار فولاد حکم فرما بود، مضاف بر این که آرامش و سکوت نسبی هم در سمت تقاضا دیده می شد که دلیل مهمی بر خروج سفته بازان بود. آخرین شنیده ها از حوزه قوطی و پروفیل بر مبنای محصول مبتنی بر ورق  نسبت به روز سه شنبه با کاهش 50 تا 100 تومانی اعلام شد..

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (1)

  • امين
    امين1398/04/24 - 13:15 پاسخ

    جالبه كه تنزل قيمت دلار رو كارخانه جان چشم پوشي ميكنند مرداد فصل ناخشايندي براي اهن الاته باشد كه رستگار شوند