روش های باربری آهن آلات

باربری آهن آلات با وسیله نقلیه مناسب

آهن آلات شامل انواع تیرآهن ، میلگرد ،نبشی، ناودانی ،قوطي و ورق هاست که هر کدوم شرایط ویژه ای  برای حمل و جابه جایی دارند و باید بر اساس نوع آهن آلات ماشین مناسب رو انتخاب کنیم.

 انواع ماشین آلات

 تریلی بهترین وسیله برای باربری مقاطع طویل فولادی مانند تیرآهن و میلگرده که ظرفیت قابل حمل آن 22 تن است و محصولاتی با طول 12.2 متر را به وسیله تریلی می توان جابجا کرد  . تریلی ها شامل دو دسته تریلی کفی و تریلی بغلدار، هستن.

 کامیونها نیز برای جابجایی آهن آلات مناسبند به این صورت که کامیون های تک محور قابلیت حمل 10 تن بار رو داره و برای حمل کالاهای طویل فولادی تا 5.8 متری مثل ورق های برشی و برخی شیت های فابریک مناسبه ،کامیون های دو محور قابلیت حمل 15 تن بار رو داره و برای حمل کالاهای طویل فولادی تا 7 متر مثل ورق ،پروفیل  و نبشی ها مناسبه .خاورکه قابلیت حمل بار تا 4تن رو داره، اما طول مقاطع نباید از 4.5 متر  بیشتر باشه. 

نیسان هم میتونه تا 2 تن  و 200 کیلوگرم بار رو حمل کنه، و طول مقاطع نباید بیشتر از 2 متر باشه، اما متاسفانه بعضی افراد از این وسیله برای جابجایی درون شهری میلگرد هم استفاده می کنند و انتخاب ماشین های نامناسب صرفا با هدف پرداخت کرایه کمتر می تونه  منجر به خسرات های جبران ناپذیری بشه.

توصیه ما به شما انتخاب وسیله مناسب برای حمل آهن آلات است. 


 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 2 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)