در حال دریافت اطلاعات...

اولویت نمایش براساس

قیمت میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان 1403/01/29

قیمت های درج شده با احتساب 10% ارزش افـــزوده مـــی بــاشـــد.

سایز
مشخصات محصول
ابعاد
قیمت و نوسان (تومان)
تاریخ
12
قیمت میلگرد 12 ذوب آهن اصفهان استاندارد A3 - 10.5 کیلوگرم
29,600 26,909 400 تومان
1403/01/29
توضیحات
14
قیمت میلگرد 14 ذوب آهن اصفهان استاندارد A3 - 14.5 کیلوگرم
28,300 25,727 500 تومان
1403/01/29
توضیحات
16
قیمت میلگرد 16 ذوب آهن اصفهان استاندارد A3 - 18.5 کیلوگرم
28,300 25,727 500 تومان
1403/01/29
توضیحات
18
قیمت میلگرد 18 ذوب آهن اصفهان استاندارد A3 - 24 کیلوگرم
27,600 25,091 900 تومان
1403/01/29
توضیحات
20
قیمت میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان استاندارد A3 - 29.5 کیلوگرم
28,900 26,273 0 تومان
1403/01/29
توضیحات
22
قیمت میلگرد 22 ذوب آهن اصفهان استاندارد A3 - 35.5 کیلوگرم
27,600 25,091 0 تومان
1403/01/29
توضیحات
25
قیمت میلگرد 25 ذوب آهن اصفهان استاندارد A3 - 46 کیلوگرم
29,400 26,727 0 تومان
1403/01/29
توضیحات
28
قیمت میلگرد 28 ذوب آهن اصفهان استاندارد A3 - 58 کیلوگرم
تماس بگیرید
1403/01/29
توضیحات
32
قیمت میلگرد 32 ذوب آهن اصفهان استاندارد A3 - 75 کیلوگرم
تماس بگیرید
1403/01/29
توضیحات

معرفی میلگرد ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و مقاطع طویل در ایران و خاورمیانه است که با ظرفیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می کند از این رو ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور شناخته می‌شود؛ محصولات ساختمانی و صنعتی این کارخانه شامل تیرآهن، میلگرد آجدار، نبشی و ناودانی است. آغاز ساخت واحدهای مختلف این کارخانه از سال ۱۳۴۶ آغاز گردید و در نیمه اول دی ماه ۱۳۵۰ به بهره برداری رسید.

به طور یقین متقاضیان قبل از اقدام به خرید میلگرد آجدار، به نکات مختلفی توجه می‌کنند که از جمله آن می توان به استانداردهای مختلف، کارخانه تولیدی و حتی ضد زنگ بودن میلگرد اشاره کرد. هر واحد تولیدی  استانداردی دارد که ممکن است بین المللی، منطقه اییا ملی باشد. میلگرد ذوب آهن اصفهان نیز از این مهم مستثنا نیست و محصولات خود را تحت استاندارد  Gost و DIN آلمان تولید می‌کند. قیمت میلگرد اصفهان در بورس کالا مشخص می شود که متقاضیان می توانند برای اطلاع از قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان به صورت روزانه، به سایت آهن پرایس مراجعه نمایند.

عوامل اثرگذار بر قیمت میلگرد اصفهان

قیمت میلگرد اصفهان بر مبنای فاکتورهای متععددی تعیین می‌شود که برخی از این فاکتورها ممکن است مختص محصول میلگرد باشد و برخی دیگر نیز پارامترهای کلی برای تعیین قیمت آهن آلات است اما به طور کلی مجموعه‌های از این عوامل در تعیین قیمت روز میلگرد اصفهان دخیل هستند.

  • استاندارد تولید
  • برند میلگرد
  • نحوه تولید میلگرد
  • سایز میلگرد
  • خرید به صورت جزئی یا بندیلی
  • قیمت مواد اولیه
  • هزینه حمل و نقل
  • قیمت دلار
  • میزان عرضه و تقاضا

کاربردهای میلگرد اصفهان

میلگرد اصفهان در سایزهای مختلفی تولید می‌شود که هر یک به تناسب سایز، وزن و فرایند تولید کاربرد مجزایی دارد از جمله کاربردهای میلگرد اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت سازه‌های بتنی مانند ساختمان و برج و پل و ...
  • تقویت سازه‌های فولادی
  • استفاده در صنعت خودروسازی

دراین میان میلگرد 14، 16 و 18 اصفهان نسبت به سایر سایزها فروش بیشتری دارند اما به تناسب ویژگی‌هایی که دارند ممکن است کارایی آنها نیز متغیر باشد؛ به عنوان نمونه میلگرد 14 اصفهان نسبت به میلگرد 18 اصفهان وزن کمتری دارد و در ساختمان‌هایی با تعداد طبقات پایین بیشترین کاربرد را دارد.

 علاوه‌بر این میلگرد 16 نیز یکی از پرکاربردترین سایزهاست که در سازه‌های بلند، دکل‌های نفتی و پایه‌های بتنی و ... استفاده می‌شود. همانطور که بیان شد وزن محصول از فاکتورهای اصلی تعیین قیمت میلگرد 16 است اما با اینکه وزن میلگرد 16 از میگرد 18 کمتر است اما در برخی کارخانه مشاهده می‌کنیم که قیمت میلگرد 16 از قیمت میلگرد 18 بالاتر است و در برخی کارخانه‌ها هم قیمت این دو محصول یکسان است که احتمالا علت این تفاوت قیمت کاربرد گسترده میلگرد 16 در صنایع مختلف باشد.

یکی از میلگردهای پرکاربردی که در این کارخانه تولید می‌شود میلگرد 18 است که وزن هر شاخه از آن حدود 24 کیلوگرم است. میلگردهای سایزبزرگ از میلگرد 18 شروع می‌شود. میلگرد 18 به دلیل استحکام و مقاومت بالا در صنایع ساختمان‌سازی کاربرد وسیعی دارد از همین رو قیمت میلگرد 18 قیمت نهایی ساختمان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در نهایت قابل ذکر است که از پرکاربردترین برندهایی که در  آرماتوربندی استفاده می‌شود کارخانه ذوب آهن اصفهان است از همین رو می‌توان گفت قیمت آرماتور تابعی از نرخ محصولات فولادی ذوب آهن است.

تأثیر قیمت میلگرد ذوبی در صنایع

همانطور که اشاره شد ذوب آهن اصفهان یکی از اصلی‌ترین و مهمترین تولیدکنندگان آهن آلات در کشور است و سهم عمده‌ای از نیاز بازار را تأمین می‌کند. از آنجایی که آهن و میلگرد ذوب آهن مطابق با استاندردهای ملی و بین المللی تولید می‌شود، گزینه اصلی سازندگان و فعالان حوزه‌های مختلف محصولات ذوب آهن است. از همین رو می‌توان گفت هر تعییری در قیمت تیراهن اصفهان و میلگرد مشاهده شود تأثیر آن در صنایع وابسته نیز مشهود خواهد بود.

به عبارتی قیمت روز میلگرد می‌تواند تأثیر گسترده‌ای در صنایع مختلف داشته باشد که در زیر به برخی از این صنایع اشاره می‌شود.

1. صنایع ساخت و ساز: صنعت ساخت و ساز یکی از بزرگترین مصرف‌کنندگان میلگرد است. قیمت روز میلگرد می‌تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت پروژه‌های ساخت و ساز، از جمله ساخت و ساز خانه‌ها، ادارات، پل‌ها و تأسیسات صنعتی داشته باشد.

2. صنعت خودروسازی: میلگرد در تولید قاب‌ها، شاسی و سازه‌های فلزی خودروها استفاده می‌شود. بنابراین، تغییر قیمت روز میلگرد می‌تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت خودروها و هزینه تولید آنها داشته باشد.

3. صنعت تولید و توزیع انرژی: میلگرد در ساخت سازه‌ها و تجهیزات مورد استفاده در صنعت تولید و توزیع انرژی، مانند نیروگاه‌ها و تأسیسات پایپینگ، استفاده می‌شود. قیمت روز میلگرد می‌تواند تأثیر مستقیمی بر هزینه ساخت و نگهداری این صنایع داشته باشد.

4. صنعت ساختمانی: علاوه بر صنعت ساخت و ساز، قیمت روزمیلگرد تأثیر مستقیمی بر قیمت محصولات ساختمانی دارد. مثلاً در تولید بتن آرمه و ساختارهای فلزی ساختمانی از میلگرد استفاده می‌شود.

5. صنایع ماشین‌سازی: در تولید ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی نیز از میلگرد استفاده می‌شود. قیمت میلگرد می‌تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت این محصولات داشته باشد.

6. صنعت دریایی: در صنعت ساخت و تعمیر کشتی‌ها و تجهیزات دریایی نیز از میلگرد استفاده می‌شود. تغییرات قیمت روز میلگرد می‌تواند تأثیر مستقیمی بر هزینه ساخت و تعمیرات کشتی‌ها داشته باشد.

تأثیر قیمت میلگرد در هر صنعت بستگی به میزان استفاده از این محصول در آن صنعت و ارتباط مستقیم بین قیمت روز میلگرد و هزینه تولید در آن صنعت دارد. بنابراین، تغییرات قیمت میلگرد ممکن است باعث تغییر قیمت محصولات و هزینه‌های تولید در این صنایع شود.

نحوه خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان

در زمینه خرید میلگرد آجدار و آهن باید گفت راه‌های مختلفی برای آن وجود دارد اما خرید از برخی برندها به یک روش منحصر است که نمونه آن خرید میلگرد اصفهان است با این حال در ادامه به رایج‌ترین روش‌های خرید میلگرد اشاره می‌شود.

قیمت  روز میلگرد اصفهان در مقایسه با سایر رقبا در سطح بالاتری قرار دارد و معمولا در بورس کالا معامله می گردد. تمامی محصولات  اصفهان آهن از کیفیت بالایی برخوردار است به همین دلیل متقاضیان چشمگیری را به خود جذب می نماید. امروزه استعلام قیمت میلگرد اصفهان  یا خرید این محصول به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه رایج‌ترین روش‌های خرید میلگرد اصفهان شرح داده می‌شود.

خرید میلگرد ذوبی از کارخانه

یکی دیگر از متداول‌ترین روش‌های خرید میلگرد، خرید از کارخانه است. در این روش امکان خرید میگلرد آجدار با قیمت کمتر، خرید در تناژ بالا وو با کیفیت تضمین شده وجود دارد.

 اما در برخی از کارخانه‌ها مانند ذوب آهن اصفهان امکان خرید مستقیم از کارخانه وجود ندارد و کسی که قصد خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان را دارد به ناچار باید یا از طریق بورس کالا خریداری کند یا خرید اینترنتی میلگرد اصفهان را انتخاب کند.

خرید آنلاین میلگرد اصفهان

با پیشرفت تکنولوژی خرید و فروش در بستر اینترنت نیز در بسیاری از حوزه‌ها گسترش پیدا کرد که خرید آهن آلات نیز از این امر مستثنا نیست. صرفه‌جویی در زمان و هزینه از مهمترین فواید خرید آنلاین میلگرد است.

به عنوان نمونه خرید اینترنتی آهن و میلگرد امکان مقایسه قیمت آنلاین میلگرد اصفهان با سایر برندها را فراهم می‌کند، علاوه‌براین امکان بررسی نمودار قیمت میلگرد در بازه‌های زمانی مختلف، از جمله مزایای خرید آنلاین میلگرد اصفهان است.

به عنوان نمونه قیمت آنلاین میلگرد اصفهان که به طور لحظه‌ای از طریق سایت آهن پرایس در دسترس خریدار قرار می‌گیرد و بدون محدودیت زمانی و مکانی قابل دسترسی است از دیگر محاسن خرید اینترنتی میلگرد اصفهان است.

خرید میلگرد اصفهان از بورس کالا

قیمت میلگرد اصفهان غالبا از طریق بورس کالا اعلام و از طریق این سازمان به فروش می‌رسد؛ اما خرید میلگرد اصفهان از بورس کالا برای همه افراد فراهم نیست، کسی که قصد خرید از بورس کالا دارد باید دارای کد بورسی و پروانه ساخت باشد.  به عبارتی ذوب آهن محصولات خود را از طریق بورس به بازار عرضه می کند و محصولات آن جزو کالاهای غیربهین یاب محسوب می شوند.

اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با داشتن کد بورسی خرید میلگرد را انجام دهند. محصولات تولیدی ذوب آهن که در بورس کالا عرضه می‌شود شامل میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی است. همه فروشندگان و انبارداران آهن آلات با استفاده از کد بورسی خود، مقاطع ذوبی را از بورس کالا خریداری کرده و به موجودی انبار خود اضافه می کنند؛ بنابراین، اشخاص حقیقی بدون کد بورسی قادر به خرید میلگرد، تیرآهن و سایر محصولات ذوب آهن اصفهان نیستند.

خرید میلگرد اصفهان از بنگاه آهن

خرید حضوری میلگرد اصفهان از بنگاه آهن یکی دیگر از روش‌های تأمین محصول مورد نیاز است که زمان و انرژی زیادی باید در این روش صرف کنید؛ علاوه‌براین ممکن است با محدودیت میلگرد مورد نیاز هم مواجه شوید یا قیمت میلگرد اصفهان در بنگاه گران‌تر از سایر روش‌ها عرضه شود.

با این حال، علاوه بر خرید از بورس کالا، می توانید از طریق روش‌های دیگری نیز محصولات ذوب آهن اصفهان را تهیه کنید. خریداران و مصرف کنندگانی که قصد دارند از ذوب آهن اصفهان خرید کنند و لیست مقاطع مورد نیاز برای پروژه خود را تکمیل کنند، می توانند از طریق آهن فروشان یا عاملیت‌های فروش معتبر سفارش خود را ثبت کنند.

در واقع امکان خرید میلگرد از کارخانه اصفهان به طور مستقیم میسر نیست و باید سفارش خود را از طریق بورس کالا یا از طریق عاملیت‌های فروش ثبت کنید.

گفتنی است قیمت خرید میلگرد اصفهان اعلام شده در بورس کالا و سایرمحصولات ذوب آهن اصفهان قیمت‌های کارخانه است و محصولات ذوبی که خارج از بورس کالا خریداری می‌شوند ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

-

میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان

تماس با آهن پرایس 021-54103 قبل از خرید مشورت کن!